top of page

Pedagoška perspektiva je strokovna pedagoška revija, namenjena izmenjavi znanja in izkušenj v pedagoškem oziroma vzgojno-izobraževalnem sektorju. Njen glavni namen je spodbujati raziskovanje, razpravo in izmenjavo strokovnih pedagoških idej, mnenj, znanj ter spoznanj in prispevati k izboljšanju kakovosti izobraževanja na vseh ravneh.

Revija je vpisana v razvid medijev, ki ga vodi Ministrstvo za kulturo, pod zaporedno številko 2547. 

CILJI REVIJE

 Zagotavljati aktualne in uporabne vsebine, ki bodo pedagoškim delavcem omogočile vpogled v trende ter primere dobrih praks v vzgoji in izobraževanju ter jim tako omogočiti oseben in karierni razvoj. ​

Skrbeti za za kakovost objavljenih vsebin, hkrati pa avtorjem zagotavljati karseda hiter in učinkovit postopek objave strokovnih člankov. 

Zgraditi skupnost strastnih pedagogov, ki jih povezuje ljubezen do poklica in želja po kariernem in osebnostnem razvoju. 

POSTOPEK OBJAVE ČLANKA

avtorji članke oddajo
prek spletnega obrazca
nekaj minut
urednik pregleda članek ter avtorje obvesti, če so v članku potrebni popravki
do 3 delovne dni
ko prejmemo popravke
članek je objavljen v naslednji izdaji revije
čimprej
avtorji prejmejo potrditveni
mail o prejemu članka
urednik potrdi ustreznost članka

UREDNIŠKI ODBOR

Odgovorna urednica: Mateja Dover Emeršič
Uredniški odbor:  
Barbara Švagan
Nuša Stamejčič
Nino Bašić
Matija Jenko 

Za sodelovanje v uredniškem odboru nas lahko kontaktirate prek obrazca na domači strani.

bottom of page